Monday, May 24, 2010

S.O.V HANNAN...

Igår somna jag ungefär klockan två. Tror ni inte Maria skickar sms till mig runt två och vill att jag ska prata med henne?
- Men skicka bara ett sms, och gå och lägg dig sen....
Jag var sååå trött att jag knappt orka läsa smset. Idag gick jag upp klockan 6 igen! Asså det är andra dagen i rad som jag lägger mig så sent och vaknar tidigt. Jag sover inget på dagen heller.

Tidigt på jobbet gick jag en runda på alla våningar för att göra den dagliga rapporten som aldrig tar slut. Kände hur seg jag var. Bassel var med. På högsta våningen satte vi oss i skuggan och han fråga varför jag inte prata...
- för jag är tröööttttt
han börja sjunga för mig på arabiska hahah. Han sjunger faktiskt fint. Han sjöng lite och så tolka han vad han hade sjungit.
- lyssnar du?
- jaaaaa'
(så fortsatte han)
Sååååååå rolig. Stenseriös.

Kom ner till kontoret vid lunchtid. Citycenter.

Efter lunch skulle jag överföra bilderna på datorn och börja skriva lite. Jag satte på lite chill music och vad tror ni inte händer ??
HANNAN SOMNA! ovanligt ovanligt
Vakna av den jättesmäll i dörren. Där kom ingenjören Nehme in...
- du sover, vad har hänt med dig
- jag är såååååååå tröttttt
- gå ut i solen så piggnar du ...
(Ya right, tänkte jag)

nu är det 12 dagar kvar. JAG VILL INTE HEM!!!!!!! VILL INTE, VERKLIGEN INTE

Någon sa till mig att lyssna på denna låten. I like it. lyssna du också!

http://www.youtube.com/watch?v=aDHqPdybUOA&feature=related

(vet inte varför länkten inte går att trycka på, men kopiera! )


No comments:

Post a Comment