Wednesday, May 26, 2010

Onsdag

Endast en dag kvar på denna vecka. Imrogon.

Dagen var soft. Hade med min iPod, åkte på min lilla runda, lyssna på lite musik, tog lite bilder. När man är avslappnad, går allt fort och effektivt. Jag lyssnade på min musik och orka inte ta ur hörlurarna för att parta eller höra arbetarna. Peka bara på hjälmarna, om de inte fattade så var det någon annan som sa till. Skönt. Gjorde klart gårdagens och dagens rapport. Fick faktiskt mycket gjort. Hjälpte Bassel med han rapport också lite.

En kille var på siten idag. Han är lite som en kontrollant/ skvallerbytta för Mr. Ali. Han kollar iaktar och går och rablar upp allt. Han är väldigt snäll men konstig och självupptagen. Senaste tiden har han kommit nästan varje dag.

Idag ska ni få höra lite Celine =)

http://www.youtube.com/watch?v=27bRZojJfX0&feature=player_embedded

2 comments:

  1. only if it is Celine's "I'm alive", super skön låt, blir alltid glad när jag lyssnar på den :)
    puss ängel <3

    ReplyDelete
  2. no it's not i'm alive. Alla Celines låtar är toppen. Detta är "tell him" lyssna på den!

    ReplyDelete