Wednesday, May 19, 2010

a5555555555 trött trött trött. Stanna extra på jobbet idag också. Var så supertrött på slutet, var helt hängig och seg. Bassel kom in för att låna min dator (jag höll på att skriva rapporten). Jag kom på att jag skulle vila. Hela tiden fick jag en armbåge i sidan (tänk hur störande när man typ halvsover).
- Är du ledsen?
- Nej, absolut inte. Är bara så trött
- Ja, Maro kommer sent idag också eller?
- tydligen...

Väntade på hissen jättelänge idag, för att åka upp till toppen och gå ner. Men den hissen som åker högst upp pajade, och endast den som åker till 19de våningen fungerade. Jag Pallade inte gå upp de sista 6 våningarna. Så jag körde från 19 våningen först på morgonen. (Tog resten på eftermiddagen.)
Som vanligt var man helt svettig när man kom ner till kontoret. Jag överförde bilderna och började med rapporten. Skrev klart gårdagens rapport också...

Mosa visade mig lite nya grejer och vi pratade om support och formwork. Det är så mycket att hålla reda på, och man blir mer och mer imponerad av arbetarna för varje dag.

Det närmar sig verkligen slutet nu. Jag vill inte hem. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE.

- Kommer du någon gång komma tillbaka till Doha Hannan ?
- Jag gillade verkligen landet, men man vet aldrig ...
:'(

2 comments:

  1. Du måste hem, min ängel. Vi saknar dig sååå himla mycket :( (Men jag förstår att du gillar att vara där borta ^_^)

    ReplyDelete
  2. Hihi, snart snart Fressia, sista dagarna kvar!

    ReplyDelete