Friday, April 9, 2010

Uppdatering!

Det är 9 APRIL! Om 3 dagar åker jag till QATAR! Solen skiner i VBG och man blir glad. Måste ner till källaren och hämta väskorna och börja packa ner mina grejer. Vet inte hur mycket vikt man får ha med sig, men tror det är 20 kg, och isåfall har jag nog övervikt :S Har försökt träffa så många av mina kompisar som möjligt, men de pluggar ju faktiskt, även om jag är ledig. HöHö känns bra...

Fick resultat på sista ståltentan idag =) det gick som det skulle :D och nu blev man av med den kursen. Bara byggproduktions-resultaten kvar... I'm praying...

Var på stan idag, köpte hårgele, rakhyvlar och plackers. Ska nog in till veromoda sen också. Man vill ju inte ha med sig för mkt grejer härifrån, tror de kommer finnas ganska fina grejer där borta.

Igår var jag, Toni, Maro och Eliana på överby i guldbutiken (Tre Kronor Guld & Silver) och kolla ringar åt Maro och Eliana. Jag är sååå glad för dem. Det var en rolig känsla. Vi hitta mycket fint. Jag prova en fin guldring med en diamant i, 54000 kronor ! (Ska köpa den när jag blir rik :P )

Härom dagen var jag hemma hos nikolina. Hon hade ju följt med oss på en fest, och filmat mig och Maria i bilen...


Och filmat "The lebanese dabke" :D




Det var roligt att se.





Nu fick ni ganske mycket uppdatering, hoppas att det blir mer intressan Znarrrttt... hohoho ;)

Puss & kram Gullebarn

2 comments:

  1. Hannitan!!! Du lämnade mig!!!! Percis när jag ringde hem til dig!!!! Hur länge är du borta? When are you coming back to me, my love?!?!?!?!?
    Miss you sooooooooooooooo much!!

    ReplyDelete
  2. Fressota! i'm returning in 6 june i guess. Jag lämnade Karlstad 31 mars, så var jag i Vbg fram till nu innan jag kom hit. =) vi syns snart, 2 månader går fort =)
    I will miss u 2 puss

    ReplyDelete