Saturday, March 27, 2010

Tidig Morgon

En glad nyhet från igår- jag klara stål-tentan, men den kicken jag brukar få varade inte länge, då jag fick veta att Jens inte tänker tillgodoräkna min husbyggnadskurs från Halmstad, och jag vakna kl 06.30 idag för att plugga till måndags-tentan...

Igår kom min kära söta kusin Maro till Sverige på besök. En av mina favoriter. Snacka med honom på telefon för att hälsa, ett samtal som varade en halv minut KNAPPT.
Typ så här lät det:
-HEEEEJ MAROOOOOOOO WELCOME TOOO SWEDEN
-HEY HENNOO THANK U, WHEN ARE U COMING?
-WEDNESDAY
-OKAY BYE
Inte särskilt pratglad asså :P
Alla släktingar var samlade på kvällen hemma hos moster... och jag sitter i min lilla etta och pluggar, fattar ni mina känslor ? :P
fettt förbannnad...

Fick ett mail av Maria igår, haha ganska kul. Funderar på att lägga ut det här så ALLA kan se... är jag elak då? (kommentarer tack)

2 comments: