Monday, March 29, 2010

Yay

Nancy Ajram- Machi hadi...
Ana ajmal Shab byetmana bi mechwari ysharekni, mechi metlak enta mdaya3ni b 7araketak w mlabekni. (Starji tel7a2a w tetrekni :P )

Massa känslor på en gång nu. Sista dagen (/tentan) på univeristetet Onsdag. (Tisdag ledigt). Sista dagen med min kompis Sazan som tar examen sen. Jag kommer ju tillbaka (har ett år kvar). Kommer inte ha min luch-älskling med mig. Har inte tänkt så långt innan... förrän idag när hon tackade GUD för att ha mig som vän, och sa att jag inte fick glömma henne... haha SÅ SÖÖÖT.

Och för att blanda i lite tråkighet i det hela, måste bara säga att tentan idag bestod av 9 SIDOOOOR frågor. Hel sjukt. Man var ganska snurrig efteråt...

Men det pirrrrrrrrrar zåååå mycket iiii magen asså. Önskar jag kunde stoppa ner handen och klia :P

Har förberett massa nu. Väskorna packade, golvet torkat, imorgon ska jag tvätta, och kanske åka till farbror och hälsa på innan jag åker hem.

PÅSK = Party in Gothenburg for all of u who would like to Join.. Peace

2 comments:

  1. jag vill inte Hannitan! jag har ändrat mig...du får inte lämna mig i tråkiga Svenneland!!!! med alla jäkla granar!!!!!! ;*

    ReplyDelete
  2. Haha Gissar på min lilla spañor, allt på grund av granarna. =D
    Eftersom det blir för tungt att packa ner alla vänner i väskan, ska jag ersätta det med bilder på er haha puss

    ReplyDelete