Sunday, March 7, 2010

Helgen...

Sazi min kompis skulle hem till Trollhättan för att hälsa på sina föräldrar. Jag skulle inte åka till mina föräldrar eftersom jag har tenta på Måndag och skulle "plugga". Vi gick runt på stan och shoppa lite, innan tåget kom. Sedan åkte jag tillbaka till Kronoparken och tog en dush.

Telefonen ringer och det är Feri som fyller år. Det skulle vara en korridorsfest och jag gick dit. Massa Iranier som dansa till sin musik. Väldigt kul att se faktiskt
Det var fredagen.
(Förklaring till bilden: Feri fick något i ögat som störde)





Lördagen- öppnade inte en enda bok. Gjorde ingen nytta alls.

Söndagen... "idag ska jag plugga"... runt 11 ringer Sazan som är tillbaka i stan, jag åker och möter upp henne. Vi går och fikar hemma hos farbror (som har köpt en skitsnygg bil), sedan tillbaka hem till Sazan. puff puff inget plugg idag heller. På kvällen är man trött. Kommer bli som vanligt, plugga 2 timmar innan tentan.

Soft helg ändå. Får stå ut lite till. 31 ska jag till VBG och stanna där i nästan 2 veckor innan jag åker till QATAR... Längtar =)

No comments:

Post a Comment