Monday, March 22, 2010

BAKTERIER I VATTNET :O

Imorses...
Kalle: men Hannan vad har du gjort hela helgen? du kan ju inte ha missat
Jag: men vadå? jag märkte ingenting :S
(läs bifogad fil så förstår ni)

http://karlstad.se/apps/symfoni/karlstad/karlstad.nsf/($All)/E97D788529654270C12576EC00179EB1?Open

Det står: " Har man druckit vatten med bakterier kan det ta två till tre dagar innan man får symptom på magsjuka."
Shit hoppas det inte händer mig, jag som har druckit som vanligt hela helgen :S

Hur som helst så har jag fattat nu och kokat upp massa vatten, hällt i flaskor och in i kylen.

Imorgon är det tenta = tentaplugg ikväll wiii :D

I helgen hade jag kul. Rensa ur alla skåp, papper anteckningar och shit OCH PACKA VÄSKAAAAAAAAAAN, blev mycket pack. Ska göra klart 4 tentor till, sen sticker jag =)

Tudilluuuuu

No comments:

Post a Comment