Tuesday, March 30, 2010

Sista dagen...

Tog fram böckerna och plugga lite. Vem skickar sms ???
M
A
R
I
A
och vad säger hon?
-Toni är i Sverige!
(Han bestämde sig för att komma från tjeckien och hälsa på, enligt honom en timma innan avgång :S) SPONTAN!
Vad gör jag?
Blir galeeeeeeeeeeeeen. De var ute på en kazdoura, cruzing, eller blatte runda. Kalla det va fan ni vill, det gör det inte bättre för mig, still at the same place... DAMN!

Tvätten ligger i hela korridoren, och jag gick ner till tvättstugan för att kolla vilken tid jag hade bokat MEN tror ni inte jag hade bokat fel datum... JO!

Men hitta en tid kl 13.00 ändå

Har städat och dushat, ska tvätta och sedan in till stan och kolla runt lite, köpa lite pressenter. Kanske åka förbi Farbror om han e hemma. Har bakat kakor till honom, min gottegris. Han kan vara en av jordens bästa människor, och Guds favoritson =D

5 comments:

  1. jag tycker du ska starta en till blogg som endast är för mig att läsa! dvs du berättar allt med andra ord skit snacka som inte ¨går ner här haahah!! jallah en till privat blogg endast till mig!! så skriver jag tillbaka osv..jo jag vill ju självklart ha bilder!!

    ReplyDelete
  2. Haha så rolig du är. Vem är du ?

    ReplyDelete
  3. och SNART kommer massa bilder. Imorgn!

    ReplyDelete
  4. Hej Henno..
    Mitt namn är Mona Badran och jag läser byggingenjör på karstad universitet. jag har sett dig en hel del där. Men jag har en fråga.. skulle jag kunna få veta vart du praktiserade och om du stod för alla kostnader i qatar? jag ska nämligen praktisera nu i April =)

    ReplyDelete
  5. Hej Mona
    Kul att du läser bloggen, ännu roligare att du skriver.
    Det var så att det inte tidigare fanns någon praktik på Karlstads universitet, det var något de la till förra året, faktiskt eftersom vi "tjatade" till oss det. Kursen blev fastställd några dagar innan den skulle börja så det var verligen i sista stund som jag bestämde mig att åka. Jag stod själv för Alla kostnader. Dvs. lägenhet, kläder, skor (måste ha speciella skor- safety shoes) mat osv...
    Det var dyrt, men verkligen värt upplevelsen. Jag har mängder med bilder om du vill se.

    Det var min kusin (som bor i Qatar som ordnade praktiken åt mig. Han är Själv byggingenjör där. (Han som heter "Maro" bloggen). Jag var på olika företag, men "Al khaleej" var det i förstahand.

    Kul att du ska ut på Praktik nu. Man lär sig verkligen mycket på det !

    Maila mig gärna om du har fler frågor (n_hannan89@hotmail.com) =)

    ReplyDelete