Friday, October 15, 2010

länge sedan =)

Tjamoshhh :P

Visst var det längesen denna bloggen kom till användning. Man vill ju inte snacka massa tråkigt bara, och det är ju inget speciellt som hände in my life at the moment u zee. Men om jag smalar ihop ALLT som hänt det senaste månaderna och summerar det, så kanske vi kan få ihop något!

Mitt sista år på universitetet har startat. Läser typ 200% just nu, för att bli klar så jag kan ägna hela nästa termin åt examensarbetet. Planen är ju den att åka tillbaka till Qatar, denna gången tillsammans med 2 av mina klasskompisar. Vi har slipat en del på vår idé och pratat med olika företag för att se om de kan ta emot oss...

- Peter Guldmann...?
- Vä fän, kan han vara en norrman eller?
- jag vet inte, kanske tysk?

Och tro inte att du kan vara sååå anonym- ALLT finns på facebook nu för tiden- Guldmann är Dansk! Det var altså han som var den ansvarige på företaget som vi försökte få kontakt med i Qarar. Hur coolt som helst? eller kanske hur icke-coolt som helst (motsatsen till coolt för de som inte hängde med)! :P

Svar fick vi ganska snabbt första gången, det var positivt, men han ville ha projektet lite mer detaljerat innan han kunde besluta om ett ja eller nej. Vi maila iväg det det önskade och har ännu inte fått svar!

Väntar pirrandes på det...

Förutom det kan jag säga att Maro ringde mig en dag och fråga hur jag mår. Blev så glad av honom. Älskar honom. Han ska ju komma till Sweeeed på jul och förlova sig. Han fyller också år 1 Januari = Fetaste tårtan på ingång!

Maria har ju flyttat in till mig. Hon sitter och viskar i bakgrunden "ska du inte gå och köpa godis" som om jag ska tro att det är min inre röst som talar till mig...

Vintern på ingång. Har köpt fetaste jackan (Didriksson 1913 från intersport) för jag fryser ALLTID, hur ska det då vara när det skall bli den kallaste vintern på 1000år ?

Jag har fått order på att kolla på en film, så det är min uppgift för stunden.

Ska döda fröken utvecklingstörd först (Maria)

BRB...

No comments:

Post a Comment