Sunday, October 31, 2010

God morgon!

(use google-translator if you dont understand http://translate.google.com/#sv|en| )

Fy fan vilken slö dag det var igår. Men idag är jag tillbaka till det "normala" Sov runt 1-1.30 och vakna klockan 8 !

Kom på att jag faktiskt missat lägga upp bilder från Nikolinas kalas som var förra helgen 23/10. Men de kommer nu istället då ;) Enjoy :P







Ja kanske ska ta och visa hur välkommen man kände sig hemma också. Det råka vara så att internet inte funkade på mitt rum och jag fick sno mina bröders rum...



För den som inte ser så står det "inga kvinnor" på den ena "och djävulen" på den andra.(Djävulen = den som går in och städar hela tiden = mamma)


Sedan var jag och lilla Krister på överby, köpte nya skor, men fick inte kolla runt så mycket mer eftersom ungen ville till Mc'donald och käka CBO !

2 comments:

  1. hahahahaha inga kvinnor och djävulen, den var verkligen rolig :D ska adoptera Krister :D

    ReplyDelete
  2. haha han är så söt. Han hade Toni som backup det var därför som han våga ;)

    ReplyDelete