Tuesday, October 19, 2010

Vita bönor...yummiii

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fäääääääääääään väd vidriiiiigt!!!!!!!

Jag har spenderat min dag efter skolan på att laga mat.

Låt oss ta det från början. Gryta med vita böner i tomatsås var målet. Resultatet- ja läs vidare...

Vita bönor måste ju läggas i vatten 2 dagar innan de kokas så att de blir större. Redan under dessa dagar börja de stinka bajs i lägenheten blööö

"men det kanske ska vara så... ? "

Jag kokade bönorna, och gick in och dusha under tiden- det stank ända in till toaletten faaan... Maten såg perfekt ut, ångra att jag inte tog kort på det, men det smaka exakt som det lukta.

Det är inte första gången jag gör maträtten, det brukar bli bra, men misstänker att bönorna var gamla. Inte undra på att fisarna stinker !

Smaklig måltid my friends :D

2 comments:

  1. m-a-r-i-a-y-o-u-r-h-o-t-s-i-s-t-e-rOctober 19, 2010 at 10:56 PM

    hahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahah apa du kan inta laga mat de är därför

    ReplyDelete
  2. Kommentarer från facebook:

    Maria Nohra HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
    19 October at 22:55 · LikeUnlike.

    Mona Akkache hahhahaah!! du gjorde en Mona med andra ord!!! walllah allt jag lagar luktar 3ara a.k.a Bajs!!
    19 October at 23:01 · LikeUnlike.

    Maria Nohra HAHAHAHAHAAHAH du o hon..freak
    19 October at 23:01 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra haha, 5ara heter det mona. Jag förstår vad du menar :P
    Maria, du försöker inte ens det är därför :P

    PS: Kommentera i bloggen istället, roligare att ha kvar kommentarerna!
    19 October at 23:05 · LikeUnlike.

    Mona Akkache Hahaha ja jag har inte lärt mig den där arabiska/eng skiten än!! jag försökta kommentera på din blogg men jag fatta inte hur...man skulle välja profil och shiiit to complicated for me this late at night ;)
    19 October at 23:06 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra aha haha Mona
    Om du rullar ner sidan under all text som jag skrivit så står det stort
    "skicka en kommentar" skriv bara och sen klicka på skicka ;) du behöver inte göra det nu haha :P bara lär dig hehehehe
    19 October at 23:08 · LikeUnlike.

    Mona Akkache hahahah okej MAMMA!!
    19 October at 23:11 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra hahaha. ;) ok dotter ya bentiii :P lezim 3almik (lära) kil shin ? :P
    19 October at 23:17 · LikeUnlike.

    Mona Akkache OMG det är nästa så jag tycker synd om Maria..that pooor thing lär få höra ett och annat varje dag av dig...maria don´t that, don´t do this...;) haha

    ps: but we stilll love you
    19 October at 23:18 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra haha ja som typ nu, och varje kväll

    "maria ska vi sova" (svar: natten är ung)
    "maria ska vi städa" (svar: Varför?)
    "maria ska vi tvätta" (Svar: ja gör det!)
    19 October at 23:20 · LikeUnlike.

    Mona Akkache hahahahah!! jag förstår henne...du går ju för fan och lägger dig klockan 8, klart natten är ung liksom!! och städa gör du ändå hela jävla tiden!! sen när det gälller tvätten så får du tvätta din egna tvätt då kommer hon lära sig att tvätta ...själv sen med haha!! pooor Maria!!

    Det är inte lätt för henne när du jämför henne med världens bästa rommmie a.k.a Myself!! liksom!!See more
    19 October at 23:25 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra haha Mona dina tips z-u-g-e-r :P

    Ja världens bästa roomie som sov på soffan i vardagsrummet. Saknar den tiden fan haha. Tv utan kanaler. Arab-shake i vardagsrummet och discostreet utanför huset hahaha !
    19 October at 23:28 · LikeUnlike.

    Mona Akkache haahaha!! what else do you neeeed liksom?? haha...
    19 October at 23:36 · LikeUnlike.

    Mona Akkache och till mitt argument så var faktiskt den soffan waaaaaaaaaaaaaaaaaii more skönare en den där fattiga sängen!! ;)
    19 October at 23:37 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra hahah ja, jag förstår. Inga spöken där heller hahahhah :P
    19 October at 23:38 · LikeUnlike.

    Mona Akkache hahahahahah!! don´t twisssst my words!! det var kaniner under huset!!! Im not kidding!!
    19 October at 23:43 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra hahah ok. Jag vet bara inte varför de blev så "tysta" när jag kom :P
    du ville bara kramas erkännn hahhaha
    19 October at 23:52 · LikeUnlike.

    Mona Akkache hahaaha!! de ville inte störa dig, endast mig...alllllways meee förstår du!! haha och delvissss kramas ;)
    20 October at 08:18 · LikeUnlike.

    Hannan Nohra haha me understand ;)

    ReplyDelete