Monday, October 25, 2010

OMG!

Haha vilken helg jag hade i Vänersborg. Mycket trevligt, många besök osv. Det bästa var ju slutet då...

Jag var påväg hem. Satt på tåget som hade kommit en bit. Då går en kille förbi- mot kiosken. Han kollar konstigt på mig som typ "jag känner dig..."

Jag satt, eller halvlåg i mitt säte och hade fötterna på min väska som stod på golvet framför sätet brevid. När killen ska gå tillbaka till sin plats "klämmer" han på min fot och typ ler. Jag har på musik så jag var i min egna värld, men tänkte typ... "ahaaa..."

Men det slutar inte där. Killen går en bit, sen vänder han och går tillbaka- mot mig. Han räcker fram sin hand för att hälsa. Men när jag hälsar på honom drar han upp min hand mot sin mun. Det blev värsta "armbrytningen" jag rykte neråt och han uppåt. Tillslut lutande han sig neråt och pussa på min hand :O :O :O

-vad gör du? vem är du? känner jag dig?
- ja ?
- ... ? ehh nej
-kan jag få ditt nr
-nope
-kan jag få din mejl då?
-absolut inte
-kan jag få din mejl
-har ingen
-jo
-nej
-jo
.
.
.
(inget svar)

Asså det var sååååå konstigt :S HahahahahahahAHahHA

WEIRDOOOOOOOOOOOO


!!!

2 comments:

  1. Kommentarer från Facebook:

    Gabriella Abdulahad: bästa bliggaren!;)

    Hannan Nohra: haha va ?

    Gabriella Abdulahad: ‎;) ;) haha

    Hannan Nohra: ‎;)

    Gabriella Abdulahad:
    oj jag mena bloggaren*

    Chaza Nahra:
    KONSTIGT!!! I'm GONNA KICK U*RE ASS! Killen försökte ju vara charmig! Stackaren och du bara ACCESS DENIED! Total krossa hans självförtroende! När jag kommer hem young lady ska vi ha ett snack! hahahah

    Hannan Nohra:
    hahah Gabyyylita thank u darling
    Chazitaaa hahaha yes i will allow you to do that :P Känner mig lite kaxig :P
    Men han var så jäkla påträngande du vet. PUSSAAAAAAAA mig va fan överdriv. Det räckte med "klämmen" haha

    Chaza Nahra:
    MEN DU! Det är inte så att han hoppa på dig och försökte kyssa dig han ville bara pussa din hand som gentlemen gjorde på tiden då det fortfarande fanns gentlemen! Oh you poor young child! hahaha

    Hannan Nohra:
    haha Japp nu finns det inga gentlemen längre, bara äckliga påhoppare. Haha men han dödaaaaaaaa mig fan. Hämta papper och penna till mig så jag kunde skriva ner mitt nummer och mail haha berätta var han bodde och shit. :P haha

    Maria Nohra:
    HHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH CHAZA NAHRA AKA "THE FUNNIEST WOMAN" JAG ÄLSKAR DIG..SVÄR ÄLSKAR..OM JAG VA MAN SKULLE JAG KYSSA DIN HAND...OOOCH LÄPPAR!!!!!!!!!

    Chaza Nahra:
    UUUURGH!!! SEr du Hinno!! Det där är att bli påhoppad! SOm din vackra -CREEP till syster gjorde på mig! Men att pussa din hand be om din mail eller nr är inte creepy ett dugg! Bara charmigt! En fråga föresten: Var han snygg?

    Hannan Nohra:
    Haha jag förstår dig verkligen Chaza. Jag hoppas du sover gott i natt ändå. Han var inte snygg, men inte ful heller. Men jag blev så förvånad bara haha

    Maria Nohra:
    chaza i need a man... seriöst var är alla heta killar ... jag dör hääär ..

    Maria Nohra:
    ANYONE..??? a man ...import anything just give me a MAN

    Simon Svensson:
    Öhhh!!!!

    Ayman Nahra:
    maria, men in lebanon are like potatoes so next summer I will introduce u to many of them and u pick a head :P Chaza, stop eating strawberries or we will make food competetion again! henno, check your hotmail.... and I dont blame u. not because that was right, but because this happened to MEE many times, so how would it be for you? LooL

    Hannan Nohra:
    haha Aymanoooo you are soooo funny. Like potatos...
    Thx for not blameing me. But i didnt understand u ? what do u mean by "not because that was right, but because this happened to MEE many times, so how would it be for you?" ... eno i ignore... u when you speak to me akid ? :P haha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha gud va roligt :D vart kom denna man ifrån? hahaha klämmer dig på foten, roligaste jag hört hahaha

    ReplyDelete