Tuesday, September 27, 2011

Dusha i timmar...

Jag kan helt seriöst dusha i över en timma. I VARMT vatten tack.
Så länge ingen knackar på dörren och påminner mig om att jag faktiskt dushar, så kommer jag aldrig ut ur toaletten!
Men men...

Gissa vad som hände idag!
Slutade lite tidigt, för jag skulle ju gå och träna i Vänersborg.

När jag sätter mig i bilen för att åka, så ringer Toni
- Hej åk förbi biltema (som by the way ligger åt andra hållet) och köp ...
- Köper det imorgon för jag har redan åkt nu
-Nej men vänd åk tillbaka och köp det
- Men Jag ska vara på träningen om 30 min
-Men du hinner
- men jag hinner inte, jag sa imorgooooooooooooooooooon
- Men pappa behöver det idag
- Åh .....

Ringer mamma...
-Vadå ni behöver? kan ni inte säga till tidigare? måste ni stressa mig? jag hatar sånt här? fattar ni inte... . .. . .
- men ta det lungt, du kan ta det en annan dag...
- men Toni sa...
- men skit i Toni..

(kände för att skjuta honom i den sekunden)

Åkte iallafall, förbannad, vidare mot Vänersborg. Så tog jag vägen förbi HK brätte (en ridskola för er som inte vet).
Just utanför HK-brätte måste man sakna mer till 50km/h (från 70 km/h) i typ 100m.
Jag saktade då bara ner till 60km/h
Så kommer denna jäkla kärringen ridandes på sin fula jäkla häst och gör så här mot mig:
Och med det menar hon "det är 50km/timma här så sakta ner ditt as"
Men gissa vilken tur du har lilla kärring...
Om inte jag hade suttit i bilen just då hade jag sparkat din häst på pungen stenhårt!





Nu är jag iallafall hemma. Lugn och fin igen :D

No comments:

Post a Comment