Thursday, July 8, 2010

Nörd!

HJÄLP!

Jag har en fundering... Man säger ofta "what goes around comes around"
Men jag undrar om det kan gå o motsatt håll: "what comes around, goes around" ...?

Asså så skumma saker händer mig. Vill gömma mig ibland. Asssså sååå många gånger varje dag fundarar jag över VA FAN HÄNDER? Jag önskar man kunde hindra "vissa" från att läsa, då hade inläggen blivit extremt långa.

Satt på skolan och plugga matte idag till klockan 17.00 och inte fan blev man klokare för det. Imrogon är sista föreläsningen innan tentan. Det är så jäkla skrämmande. Varenda dag får vi ngt helt nytt moment att greja med. Matte är fan ett fett påhitt, och här sitter vi och försöker memorera i våra små hjärnor. Vissa (JAG) tar rast varannan minut, kollar facebook och internet. vissa andra (störande människan) tar inte en enda rast, och lyfter inte ansiktet från boken. Dessutom sitter denna kvar LÅNGT efter att de andra gått hem VARJE DAG...

"Idag måste jag gå hem tidigt måste tvätta bla bla bla" ... Tidigt var tydligen klockan fem då, bara så ni vet...

Till en helt annan sak. Jag ska ändra/lägga till/förlänga/förkorta mitt namn och jag behöver hjälp. Snälla ni som läser...
För det första ska ett svenskt efternamn ingå.
Problemet är bara att jag inte vet ifall jag borde ta bort n:et(Hannan--> Hanna) på mitt förnamn eller h:et (Nohra--> Nora) i mitt efternamn (eller båda? eller inget av dem?, eller om jag helt skall ersätta mitt efternamn (vilket jag helst inte vill). Jag vet heller inte vilket svenskt efternamn jag skall välja. Snälla snälla ge mig förslag.
Tanken med det hela är att det skall se /låta lite mer svenskt...
Man vill ju inte verka patetisk, men det finns faktiskt en anledning som jag inte orkar eller har lust att ta upp just nu. please :D

(PS: jag lovade att ta bilder på tak-terassen på universitetet, men värdet var mulet idag, så deet blev inget besök dit upp)

No comments:

Post a Comment