Thursday, June 3, 2010

SISTE DAGEEEEEEEEN på jobbet!

HEERRRRREEEEGUUUUD. IDAG VAR SISTA DAGEN PÅ JOBBET OCH DET VAR S-O-R-L-I-G-T VILLLLLLLLLLLLLL GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTA.

Asså alla känslor och sidor hos folk som kom in och hälsa och önska lycka till. Nummer som byttes och tårfyllda ögon. Jag har ont i hjärtat.

Bassel följde med mig ut till bilen för att säga hejdå. Han hälsade på Maro och bad honom hålla kontakten, även ifall inte jag skulle vara kvar. Maro är sååå söt.
- Kom tillbaka nästa år Hannan...

Jag tror jag kommer landa i Sverige och köpa en biljett och komma tillbaka :P vad tror ni?

Vad ska jag säga er mina vänner. Sista dagen på praktiken, imorgon är sista dagen i Qatar, vilket också innebär att detta är det näst sista inlägget i denna bloggen !

Ska uppdatera er vad som händer sista dagen i detta land ! Puss på er underbara.

No comments:

Post a Comment