Wednesday, June 2, 2010

:/

Oh imorogn är sista dagen. Idag var det möte med MR. Fakhri. Vi gick igenom vad jag lärt mig, för att ordna ett intyg om praktik. Det är så sorligt. 8 veckor har känts som 8 dagar :S

Folk kom in på mitt kontor och hade värsta psykolog-mötena med mig.
" ja men det är bara för du är så social och glad som folk tycker om dig, och när folk tycker om dig, tycker du också om dem, och då blir jobbet roligare. Vi kommer vara ledsna utan dig, vi har vant oss vid att se dig varje dag..."

Ville lägga mig ner på golvet och gråta..............

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vill inte hem :(

2 comments:

  1. Jag förstår ängel!! Men du vet, du har nåt år kvar att plugga här i Sverige, sen kan du skicka kylan och alla jäkla granar att dra åt....aa de vet vart de ska dra åt XD , och så kan du flytta till ett bättre land (alltså med t.ex. bättre kliamt) och tjäna lots and lots så du kan bara njuta av livet. Och på det sättet komma o hälsa på alla andra här i sverige när du känner för det XP
    That's a good plan, right? :D ..what? what did you say? that I am a genius? Oh, thank you, sweetie, but I already knew that hoohohoh XD

    ReplyDelete
  2. Hahahahahahhahaha snacka om att någon är på bra humör asså:P That's fully right. Så ska jag göra :P pusssss och kram gullebarn

    ReplyDelete